جمعه ۱۶ تیر ۰۲

چه قانون هایی برای ایجاد تاثیر روی افراد وجود دارد؟

1. نام گیرنده خود را چک کنید.

چک کنید که شما نام کاربری تان را به درستی هجی کرده اید. دو ثانیه طول می کشد: فقط کافی است پروفایل لینکدین خود را بالا بکشید و تی تر آن را با نامی که استفاده کرده اید مقایسه کنید. (اگر هاب فروش دارید، این مرحله حتی سریع تر است. پروفایل های اجتماعی آن ها در اینباکس شما نمایش داده خواهد شد.)

و نام آن ها را کوتاه نکنید مگر اینکه آن ها ایمیل خود را بر این اساس امضا کرده باشند. ممکن است تصور کنید که مایکل میکائیل می شود، اما او می تواند رفتن به سمت دومی را ترجیح دهد. امضای او را بررسی کنید. اگر میکائیل می خواند، می توانید از این لقب استفاده کنید. اگر میکائیل میکائیل میکائیل است، پس باید با او صحبت کنید.

2. از حالت جمله استفاده کنید.

هنگامی که در حال ارسال پیامک یا در Slack هستید، احتمالاً زیاد از حروف بزرگ استفاده نمی کنید - اگر چیزی باشد. اما زمانی که یک ایمیل حرفه ای می نویسید، از حروف جمله استفاده کنید. به عبارت دیگر، حرف اول کلمه اول یک جمله و تمام اسم های خاص را با حروف بزرگ بنویسید.

3. لحن ایمیلی خود را در نظر بگیرید

به دست آوردن لحن مناسب در طول ایمیل فوق العاده سخت است. تحقیقات نشان می دهد که مردم به طور چشمگیری تخمین می زنند که دریافت کنندگان آن ها چقدر به درستی تشخیص می دهند که لحن آن ها طعنه آمیز است یا جدی.

در حالی که آن ها معتقد بودند دریافت کنندگان در ۸۰ درصد مواقع آن را درست دریافت خواهند کرد، واقعیت به ۵۶ درصد نزدیک تر بود.

آیا این بدان معناست که نیمی از ایمیل های شما به اشتباه تفسیر خواهند شد؟

ابتدا از عبارات منفی خودداری کنید. آنها می توانند باعث شوند که شما بیش از آنچه واقعا هستید مضطرب، عصبانی یا نگران به نظر برسید.

مثال: اشتباهات، مسائل، شکست، تاخیر، مشکل، بحران، مشکل، ناگوار، پیامد.

دوم، طعنه آمیز نباشید. این احتمال وجود دارد که گیرنده شما جوک را متوجه نشود.

مثال: «از تیمم می‌خواهم فردا آن را بررسی کنند، اما همانطور که احتمالاً می‌دانید، هیچ‌کس در روز جمعه کارش را انجام نمی‌دهد.»

سوم، صفات را حذف کنید. آن ها می توانند باعث شوند که شما بیش از حد احساسی به نظر برسید.

مثال: بسیار، واقعا، بسیار، بسیار، جدی، عمیق.

چهارم، گیرنده خود را کپی کنید. پیروی از آن ها تضمین می کند که شما به طور تصادفی به آن ها توهین نخواهید کرد. اگر آن ها پیام های کوتاه و سرراست می نویسند، خلاصه خود را هم بنویسید. اگر آن ها معمولا شامل یک خط ارتباطی هستند (من دیدم که شما در برمودا هستید؛ امیدوارم زمان زیادی داشته باشید)، همین کار را بکنید.

پنجم، زمانی که شک دارید، گوشی را بردارید.

4.همیشه از فونت و قالب بندی استاندارد استفاده کنید.

آیا می خواهید چشم گیرنده خود را آزار دهید؟ از فونت های عجیب و غریب، رنگ های وحشی و قالب بندی نامتعارف استفاده کنید.

بله، ایمیل شما ممکن است خاطره انگیزتر باشد، اما به نظر می رسد که کاملاً از هنجارهای ارتباطی خارج شده اید.

در عوض از فونت مشکی استاندارد استفاده کنید. از اندازه فونت استاندارد استفاده کنید. بیش از یک کلمه (یا رشته کلمات) را در یک ایمیل به صورت پررنگ یا مورب درج نکنید.

و اگر متنی را کپی و جایگذاری می کنید، مطمئن شوید که آن را برجسته کرده و قالب بندی را پاک کنید. (Command + در مک، Ctrl + Shift + N در رایانه شخصی.) اگر این کار را نکنید، قطعه متفاوت از بقیه ایمیل شما ظاهر می شود.

5.URL های خود را کوتاه کنید

چسباندن کل URL ها به ایمیل، فضای ارزشمندی را به خود اختصاص می دهد و شلوغ به نظر می رسد. در عوض، هایپرلینک بسازید یا یک URL کوتاه شده را وارد کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.